sobota 10. listopadu 2007

Sport Life Brno 2007

Sychravé sobotní ráno.. Ale dnes mi to nevadí, čeká mě totiž cesta do Brna a celý den poflakování a dívání se na krásná kola a komponenty na výstavě Sport Life :-).
Na výstavu jsme se s kamarádem vydali autobusem od Studentagency, a musím říci, že cesta byla příjemná (tedy až na romantický film, který nám pouštěli na DVD :-D). Byla jsem jak z divokých vajec, celá natěšená.. A bylo také na co :-).
Nejprve jsme zamířili do pavilónu s outdoor vybavením, kde probíhalo vyhlášení ČP 2007, takže jsem zahlédla naše nejlepší triatlonisty atd. Tedy, Vabruch mě zklamal, že nepřijel, ale vzhledem k tomu, že zřejmě právě v tu dobu vyhrával Silvermana, budiž mu odpuštěno ;-D.
Hned na to jsme mířili za cyklistikou, kde bych vydržela slintat nad krásnými koly tak týden, takže jsme se tam museli ještě vracet, když jsme zhlédli i další pavilóny :-).
Dojem mi kazily davy lidí, kterými jsem se místy musela prodírat, ale jinak to byl moc hezký výlet do Brna :-).
Když se setmělo, byl pomalu čas vyrazit zpět do Prahy :-(. Nastalo dilema, zda jet autobusem či vlakem. Vzhledem k tomu, že v autobuse nebylo místo, vyhrál vlak. "Ale co, vlakem jsem jela naposledy před rokem, tak to přežiju" říkala jsem si. To jsem ovšem netušila, jak úmorně dlouhá bude cesta..
Kupé jsme sdíleli se dvěma dalšími pány. Jeden byl starší, velmi zajímavý, takový legrační, a pohled na něj ve mně vzbuzoval dobrou náladu. Druhý byl mladý a moc hezký.. Takže z mého pohledu nebyla 4 hodinová cesta až tak hrozná ;-).

Já na Sport Life.. tak tady je neco divného :-D!

4 komentáře:

Vl001 řekl(a)...

Jj, v Brně je moc hezky:-) No, já na Sport life nešel. Holt jak má někdo něco před nosem, neváží si toho. Ale třeba se polepším:-)

johari řekl(a)...

To znam, kdyz je Sport Prague nebo neco jineho tady v Praze, tak vetsinou take nejdu :-D..

bojovnik řekl(a)...

ta zmrzlina je jen nahoda?

johari řekl(a)...

Jojo, jen nahoda :-)