pátek 5. října 2012

Už zase skáču přes kaluže!

Krátce, stručně.
Dnes jsem po 10 měsících, přesněji řečeno po 8,5 měsících + 6 týdnech, krátce vyběhla. Hrůza i paráda zároveň. Hrůza z ochablého svalstva a dé-facto nulové kondičky, ale paráda z toho pocitu, že už zase můžu :-). Nejspíš to ještě nebudu přehánět, ale pro začátek mě to na chvíli příjemně nakoplo.
Trasa: vlnitý terén, asfaltový povrch
Vzdálenost: cca 7,5 km
Čas: 52 minut
Sparing partners: Fífa (vlčanda, po svých čtyřech) + Vašík (synek, v kočárku) :-D

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Synek?! No teda...
Gratuluji a přeji rychlý návrat k pevným svalům

Martina řekl(a)...

Ty brdo! Kratce vybehla, jo? 7,5km a ten cas! Ja vcera dala 8 za hodinu a je to muj rekord za posledni rok... a v kocarku teda nemam nikoho :D Takze parada! Jestli je todle volnejsi zacatek, jsem zvedava, co prijde :)

johari řekl(a)...

Leono, díky za gratulaci.

Summer, to je jasné - přijde krutej propad :-D! (Ono to bylo tady po té nové asfaltce - mírně z kopce nebo do kopce, ale po větru. Takže fakt žádný zázrak...)

Martina řekl(a)...

Jen se nepodcenuj :)

Šewy řekl(a)...

Á to jsou ty ženy po mateřský, zatím co jim hormony nabudily tělo a lítaj jak splašený, my otcové si vlečem to své panděro. :D A co Václav, jak se mu to líbilo?

johari řekl(a)...

To víš, co jsem nestihla nabrat v těhotenství, to jsem nabrala v šestinedělí a úspěšně v tom pokračuji :-/. (když už žeru, tak musim i něco dělat, ne)
Vašík nic neříkal, takže předpokládám, že dobrý :-D... Ale i kdyby ne, tak nezájem - bude to se mnou muset nějak přetrpět :-).